خودمونی

خرید بک لینک
امروز رسیدم تهران. طبق معمول ترمینال جنوب پیاده شدم. بیش از حد شلوغ بود!

تو ترمینال از همه اکثر شرکتا این صدا میومد: مهران، چذابه شلمچه

یهو فهمیدم چرا اینقدر شلوغه؛ اربعینه!

پیر و جوون و زن و مرد همه کوله به دست برای پیاده روی نجف تا کربلا.

سوختم...

دلم میخواسم بشینم و فقط گریه کنم که چرا نشد امسالم برم...

کاش همون موقع میشد یکی از بلیطای مهرن، چذابه، شلمچه رو بگیرم و برم و بعدم برسم کربلا...

ان شاءالله همه مسافرا سالم برن و برگردن

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 11:14

یکشنبه شب بلیط داشتم واسه اصفهان. از خونه که میخواستم بیام بیرون، بشدت داشت برف میومد. ماشین لیز میخوردا! رسیدم ترمینال بیهقی داشت بارون میومد، اتوبوس که رسید جنوب تهران زمین خشک خشک بود!

تهران خودش به تنهایی 4 فصلیه!

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: تهران موزیک,تهران مرکز,تهران کالا, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 11:14

کتاب "7 روایت خصوصی از زندگی سید موسی صدر" اثر حبیبه جعفریان رو خوندم. امروز هم تو جمعه ها با کتاب معرفیش کردم تو اینستاگرام. چقدر خوبه این کتاب!! واقعا لذت بردم از نحوه برخورد ایشون با خانواده و کلا مردم و در کل شیوه زندگی خودشون و خانوادشون.

چقدر جای ایشون و امثالشون خالیه در جامعه...

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: امام موسی صدر, نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 11:14

6 آذر سال 71، بعد از ظهر جمعه بود که حقیر پا به عرصه وجود گذاشتم و امروز 24 رو هم فوت کردم رفت!

24 سالگی جالب و پر از اتفاقای جورواجور بود. از ارشد قبول شدن و اومدن به اصفهان و زندگی جدید خوابگاهی، تا شروع جدی یه کار نوشتاری بعد تحقیقات و فکر و مطالعات مختلف که بشدت بهش میبالم و میخوام خیلی خوب بره جلو ان شاءالله.

به دو تا از آرزوهای مهمم رسیدم تو 24 سالگی که خیلی بهم چسبید. سال خوبی بود شکر خدا. امیدوارم 25 خیلی بهتر باشه. واسه یکاری موعد تعیین کردم تا آخر 25 سالگی. یه سال مونده فقط!!!:)

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 11:14

آخرای مرداد یا اوایل شهریور بود که اتفاقی فهمیدم شهردای مسابقه ای برگزار میکنه تحت عنوان "پنجمین جشنواره مجازی کتابخوانی". آقا ما هم رفتیم و شرکت کردیم. کلا هم یادم رفته بود دیگه. آخر مرداد کچا و آذر کجا؟ اونم واسه حافظه کوتاه مدت در حد ماهی قرمز من!!!

تا اینکه فهمیدم برنده شدم:)))

خیلی غیر منتظره و چسبنده بودش:)))))

خودمونی...

ما را در سایت خودمونی دنبال می‌کنید

برچسب: مسابقه رقص,مسابقة,مسابقه به انگلیسی, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 11:14

صفحه بندی